علی شهابی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره برگزاری دومین رویداد مجازی استارتاپی خونگی‌شو اظهار داشت: این رویداد ملی از ۱۸ اردیبهشت ماه الی ۵ خرداد ماه سال جاری بصورت مجازی برگزار خواهد شد.
وی افزود: در این رویداد ۲ مرحله ۳ روزه برای ارائه و داوری ایده‌ها و ۱۳ روز برای راهنمایی و هدایت تیم‌ها، همچنین کارگاه‌های مجازی و وبینارهای آموزشی در جهت شبیه‌سازی ایجاد یک کسب‌وکار در جهان پساکرونا برای بیش از ۱۰۰ نفر از ایده‌پردازان، دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و آزاد اسلامی و دانش‌آموزان مدارس سمپاد پیش‌بینی شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: برای گفتمان‌سازی، مهارت‌افزایی، حمایت از نوآفرینان و تسهیل زیست‌بوم فعالیت‌های آتی نسل‌های جوان، سی و یکمین رویداد استارت‌آپی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری را با هدف ایجاد نشاط در نوآفرینان جوان در جهان پسا کرونا، تقدیر از مدافعان سلامت و همراهی در کمپین ایران همدل همزمان با ایام میلاد امام حسن مجتبی(ع) لغایت عید سعید فطر برگزار خواهیم کرد.
شهابی با اشاره به اینکه اصلاح ساختار مدیریتی و افزایش تاب‌آوری الگوهای حکمرانی در مواجهه با اینگونه چالش‌ها حتماً رؤیایی تحقق‌پذیر در سال‌های آتی است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری تنها واحد دانشگاهی بین همه دانشگاه‌های کشور بوده که تاکنون موفق به برگزاری بیش از ۳۰ رویداد استارت‌آپی سریالی شده و به دنبال فرهنگ‌سازی و ایجاد فضاهای نوآورانه و جدید است تا خودباوری و انگیزه را بین جوانان گام دوم انقلاب اسلامی افزایش دهد و در ساختن ایران همدل و قوی مشارکت فعال داشته باشد.
این مسئول اضافه کرد:امتیاز ویژه‌ای که این رویداد استارت‌آپی برای شرکت‌کنندگان دارد مشارکت فعال و تیم‌سازی متمایز مجازی و بهره‌مندی از تجربیات مربیان و صاحبان کسب و کارهای نوآفرین و استارتاپی در کشور است. همچنین لازم به ذکر است هدف غایی این رویداد یافتن پاسخ‌های مناسب اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی بر اساس رویکرد جمع‌سپاری عمومی است.
مدیر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری یادآور شد: ازجمله برنامه‌های دیگر در دومین رویداد استارت‌آپی خونگی‌شو ارائه آموزش و مشاوره رایگان برای تمامی علاقه‌مندان به زیست‌بوم کارآفرینی و نوآفرینی و پاسخ به چالش‌های معضلات جهانی از جمله شیوع ویروس‌ها خواهد بود.
شهابی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در دومین رویداد استارتاپی خونگی‌شو به سایت BPJ.IAU.IR و یا IAUSR.AC.IR مراجعه کنند.

دانشگاه یادگار امام خمینی(ره) در ابتدای اتوبان تهران - قم، روبروی حرم مطهر امام خمینی(ره) واقع شده است و دارای ۲۳ هزار دانشجو در ۲۰۷ گرایش در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در هفت دانشکده مصوب است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.