به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ نادر مرادی در این باره اظهار داشت: روز گذشته با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در انبار منزل شخصی است در حوالی خیابان ولیعصر (عج) مقدار فراوانی مواد ضد عفونی کننده دپو و جمع آوری کرده است، بررسی موضوع در دستور تیمی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی نشان از صحت خبر داشت، گفت: با هماهنگی مقام قضائی غروب روز گذشته شانزدهم اردیبهشت ماه تیمی از مأموران این معاونت برای دستگیری متهم و بازرسی از آن محل به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی گفت: تیمی اعزامی پس از اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش، موفق شدند در یک عملیات پلیسی فرد محتکر را دستگیر و در بازرسی از این انباری ۱۱هزار بطری محلول ضدعفونی کننده کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه اموال کشف شده به نماینده سازمان غذا و دارو تحویل داده شد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: متهم پس از تحقیقات اولیه و اعتراف به جرم ارتکابی به دادسرای جرایم پزشکی ودارویی معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.