به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سردار علی ذوالقدری در این باره اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در انبار منزل شخصی اش در حوالی خیابان امیرآباد مقادیری اقلام بهداشتی شامل دستکش های لاتکس جمع آوری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پلیس امنیت تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مالک انباری شناسایی شد، گفت: با انعکاس تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی دستگیری متهم و بررسی از انباری در دستور کار ماموران این معاونت قرار گرفت و تیمی از ماموران این پلیس موفق شدند در روز گذشته متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از انبار وی هشت هزار جفت دستکش لاتکس احتکار شده کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازجویی های اولیه از متهم، مأموران پلیس به دست آورند که وی با همدستی فرد دیگر، مقادیری دستکش لاتکس را برای دپو در یکی از انبارهای شهرستانی در جنوب کشور به یکی از پایانه های مسافربری تهران منتقل و جابه جا کرده است، ادامه داد: بلافاصله ماموران پلیس به این پایانه اعزام و پس از شناسایی اتوبوس مورد نظر و متوقف کردن آن در بررسی از داخل اتوبوس، ۱۸هزار جفت دستکش لاتکس کشف و همدست متهم اصلی پرونده نیز دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی انتقال یافت.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را حدود یک میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: با تکمیل تحقیقات مقدماتی و بازجویی از متهمان پرونده ها، هر دو متهم به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

۱۱ هزار ماسک احتکارشده در خیابان ستارخان پایتخت کشف شد

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت گفت: ۱۱ هزار و ۹۷۰ ماسک احتکار شده در حوالی خیابان ستارخان تهران کشف شد.

 سرهنگ نادر مرادی در این باره اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار مقادیری ماسک فیلتردار در انباری در حوالی خیابان ستارخان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت خبر و شناسایی انبار فرد محتکر با هماهنگی مقام قضائی روز گذشته ۲۹ فروردین ماه به محل مورد نظر اعزام و ضمن دستگیری وی در بازرسی از این انبار ۱۱ هزار و ۹۷۰ ماسک فیلتر دار احتکار شده کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را حدود یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی از مردم خواست: در صورت اطلاع از احتکار هر نوع اقلام بهداشتی بلافاصله موضوع را به پلیس اعلام کنند.

دستگیری بیمارانی که پزشک معالج خود را در فضای مجازی تهدید می‌کردند

رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به دستگیری ۲ بیمار که پزشک معالج خود را تهدید می کردند، گفت: در هر سازمان مرجع صالحی برای اعلام شکایت و بررسی موضوع است و فضای مجازی محل مناسبی برای این نوع رفتارها نبوده و جرم  است.
 
سرهنگ تورج کاظمی در این باره گفت: دهم دی ماه سال گذشته پزشکی ۷۰ ساله ساکن حوالی پاسداران با در دست داشتن شکایتی از دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای «ناحیه ۳۱ تهران» به پلیس فتا مراجعه، اظهار داشت، ۲ نفر از بیماران سابقش در شبکه اجتماعی اینستاگرام مطالب کذبی را علیه وی منتشر و با ارسال پیام های تهدید آمیزی درخواست وجوه نقد دارند.

این مقام انتظامی بیان داشت: بررسی موضوع در دستور کار مهندسان فتا قرار گرفت و کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را آغاز کردند، در عملیات هر دو متهم ۲۴ ساله و ۲۶ ساله ساکن حوالی تهران پارس شناسایی و با انعکاس تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی کارآگاهان پلیس فتا موفق شدند هر دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

رئیس پلیس فتا با اشاره به اینکه متهمان انگیزه خود را نارضایتی از بابت عمل جراحی بینی اعلام کردند، گفت: بیماران در صورت شکایت از خدمات پزشکی می توانند به مرجع صالح مراجعه کنند و فضای مجازی محل مناسبی برای اعلام نارضایتی و شکایت نمی باشد. و انتشار مطاب کذب و تهدیدآمیز در فضای مجازی جرم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.