به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله عسگری بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه رفع موانع تولید استان تهران که در فرمانداری اسلامشهر برگزار شد اظهار داشت: احیا واحدهای راکد، تعیین تکلیف واحدهای تملیکی بانک‌ها و تمرکز بر اجرای پروژه‌های پیشران شهرستان‌های استان تهران از اولویت‌های ما خواهد بود.

عسگری با بیان اینکه اسلامشهر یکی از شهرستان‌های شاخص استان تهران محسوب می‌شود گفت: تمایل به سرمایه گذاری در این شهرستان زیاد است و ایجاد ۱۲ هزار و ۷۰۰ شغل جدید در سال ۹۸ نشان می‌دهد که مسئولان این شهرستان به خوبی پای کار بودند و توانستند ظرفیت‌های جدید جهت سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال ایجاد کنند.

وی بیان داشت: در این جلسه مسائل و مشکلات ۲۵ واحد صنعتی، تولیدی و اشتغال زایی اسلامشهر مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم جهت رفع آنها اتخاذ شد و مصوبات این جلسه برای تمامی دستگاه‌ها لازم الاجرا است و امیدواریم تا پایان سال جاری نتایج مثبتی در راستای ایجاد اشتغال و جهش تولید در این شهرستان داشته باشد.

گفتنی است پس از اتمام این جلسه معاون استاندار تهران به همراه مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر و صادقی رئیس سازمان صمت استان تهران از بخش‌های مختلف شرکت تولید شیشه اسلامشهر بازدید کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.