به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زالی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرط ادامه مسیر برای بازگشایی مکاسب و مشاغل رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی است و تمام کسانی که فعالیت خود را آغاز کردند تعهد داده‌اند که موارد بهداشتی را طبق پروتکل‌ها رعایت کنند.

وی با بیان اینکه بازرسین بهداشتی نظارت‌های دقیق‌تری را اعمال خواهند کرد گفت: با توجه به اینکه تهران از گستردگی بیشتری نسبت به سایر استان‌ها برخوردار است لذا نظارت بر مشاغل و اصناف این شهر نیز پیچیده‌تر خواهد بود.

زالی با اشاره به اینکه وضعیت تهران شکننده‌تر از سایر شهرها است افزود: در تهران هنوز به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم و شرایطی را که بتوانیم اعلام کنیم که به یک ثبات قطعی رسیده‌ایم طی نشده است و آمار باید به شکلی تغییر کند که کاهش‌ها عملیاتی تر شده باشند.

رئیس ستاد مبارزه با کرونای استان تهران عنوان داشت: شرایط تهران مانند سایر کلان شهرها شکننده است و با هر تغییری شرایط نگران کننده‌ای دیده خواهد شد و در همین راستا تغییر رفتار افراد در تهران در یک دوره ۹ تا ۱۴ روزه دیده می‌شود و باید منتظر تغییر آمار در روزهای آینده باشیم و آمار ۶۲ درصد همکاری تهرانی‌ها نسبت به ۸۳ درصد کشور آمار خوبی نیست.

وی گفت: اتوبوس‌ها هم برای موارد محافظتی و بهداشتی زیرساخت‌های خود را آماده می‌کنند و در مترو هر روز تعداد افرادی که از ماسک استفاده می‌کنند رو به افزایش است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.