به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد محمدی ری شهری ظهر یکشنبه در مراسم آغاز رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی استان تهران که در مصلی بزرگ شهرری برگزار شد، با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان وحدت و همدلی بسیار خوبی در کشور به وجود آمده است اظهار داشت: در این ماه به همدلی و یاری رساندن به یکدیگر توصیه‌های فراوانی شده است.

محمدی ری شهری با تاکید بر اینکه همدلی‌ها باید در کشور تداوم داشته باشند گفت: با داشتن وحدت و همدلی می‌توانیم از همه سختی و شرایط ناهموار آسان‌تر عبور کنیم.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) ضمن تقدیر از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) جهت اقدام به تهیه یک میلیون بسته برای خانواده‌های محروم و نیازمندان در سراسر کشور عنوان داشت: این حرکت بسیار پسندیده است که باید به عنوان الگو به همه بخش‌ها تسری یابد.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: با یاری خداوند و تلاش کادر درمان و مسئولین شاهد سیر نزولی مبتلایان به ویروس کرونا هستیم و این کاهش در کشور ما در صورتی است که مدعیانی مانند امریکا و اروپا هنوز به شدت گرفتار هستند.

وی به توزیع بسته‌های معیشتی از جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: این حرکت مایه برکت است و امیدواریم به زودی شاهد ظهور حضرت حق باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.