به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران، جمشید جویباری روز شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: این اراضی تصرف شده در راستای اجرای یک فقره حکم قطعیت یافته قضایی توسط نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دماوند و با حضور نیروی انتظامی رفع تصرف شده است.

وی خاطر نشان کرد: در اجرای این اقدام قانونی تمامی دیوارکشی و فنس کشی ها و بناهای ایجاد شده مورد تخریب قرار گرفت.

این مسئول منابع طبیعی شهرستان دماوند از توقیف دو دستگاه تراکتور در اراضی ملی منطقه لومان این شهرستان نیز خبر داد و تصریح کرد: اکیپ های یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان در حین گشت زنی با دو دستگاه تراکتور برخورد کردند که در حال شخم و شیار در اراضی ملی بودند که بلافاصله و با اخذ دستور از مقام قضایی نسبت به توقیف این دو دستگاه اقدام و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

جویباری تاکید کرد: حفاظت از عرصه های ملی از اولویت های مهم مجموعه منابع طبیعی به شمار می رود و در این خصوص با متخلفان به این عرصه ها بدون هیچ اغماضی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی از عموم مردم درخواست کرد: ضمن مراقبت از عرصه های جنگلی و مرتعی، در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف به اراضی ملی مراتب را فوراً از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.