به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی پیش از ظهر شنبه در جلسه برنامه ریزی توسعه کشت‌های گلخانه‌ای که با حضور معاون برنامه ریزی فرمانداری ری و سایر مسئولین در محل فرمانداری ری برگزار شد اظهار داشت: کشاورزی و صنعت دو رکن مهم در حوزه اقتصاد و تولید است و در همین راستا در سال ۹۸ که بعنوان سال رونق تولید نامگذاری شد اقدامات بسیار خوبی در بخش تولید محصولات کشاورزی و دامی در شهرستان ری صورت گرفت.

توکلی کجانی افزود: در حال حاضر صدور مجوز گلخانه بسیار تسهیل شده و موانع آن تا حد زیادی رفع شده است و در سال جهش تولید، در حوزه‌های مختلف تولید نیز بایستی همانند صدور مجوز گلخانه‌ها عمل کرد و موانع تولید رفع و روند تولید تسهیل شود.

وی بیان داشت: در راستای تحقق شعار جهش تولید و همچنین بمنظور متمرکز نمودن گلخانه‌های سطح شهرستان به جهت نظارت مطلوب بر فعالیت آنان، بایستی با انجام مطالعات فنی و کارشناسی دو شهرک گلخانه‌ای در نقاط مختلف شهرستان ری ایجاد شود.

فرماندار ویژه ری عنوان داشت: بر اساس ابلاغیه‌های استانی، شهرداری‌ها و بخشداری‌ها نبایستی برای احداث سازه‌های سبک گلخانه عوارض اخذ کنند و این موضوع بایستی در شهرستان ری اجرا شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.