به گزارش ایرنا؛ «محسن هاشمی» در حاشیه دویست و دهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران حاضر و به پرسشها پاسخ داد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره سرانجام دستگاه زباله سوز اهدای اصلی ووهان به تهران به شوخی گفت: این موضوع در تخصص زهرا نژاد بهرام (عضو دیگر شورای شهر) است.

هاشمی ادامه داد: فکر کنم این دستگاه از دریای هند رد نشده و نزدیک دماغه هند است.

وی افزود: باید توجه کرد که این دستگاه برای امحاء زباله بیمارستانی است به طوری که هر ساعت می‌تواند ۸۰۰ کیلوگرم زباله بیمارستانی را امحا کند.

زهرا نژاد بهرام عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران در جلسه هفته گذشته این شورا نسبت به نامشخص بودن سرنوشت زباله سوز اهدایی ووهان به تهران، به پیروز حناچی شهردار تهران تذکر داده بود.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه پاسخ به پرسش خبرنگاران، درباره جزئیات نامه وزیر ارشاد و رییس اطلاع رسانی ستاد ملی کرونا، به شورای شهر هم گفت: فضا را تحریک و فتنه انگیزی نکنید.

وی افزود: از کجا می‌دانید که وزارت بهداشت آمار را به ما ارائه نکرده است.

هاشمی ادامه داد: آمار ارائه شده ولی آن را علنی اعلام نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه ما آمار را از بهشت زهرا (س) میگیریم، به شوخی گفت: می‌دانید که قدرت ما در بهشت  زهرا(س) زیاد است.

تشریح جلسه هم اندیشی اعضای شورا و شهردار 

رییس شورای اسلامی شهر تهران درباره جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر و شهردار تهران که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: موضوعات مختلفی در این جلسه مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت که از جمله مباحث مطرح شده، اهدای دستگاه زباله سوز از طرف کشور چین به ایران و نامه وزارت ارشاد به شورای شهر بود.

وی افزود: با توجه به اینکه وزارت بهداشت در مورد احتمال ایجاد موج دوم شیوع ویروس کرونا هشدار داده است این مساله که شهرداری و مدیریت شهری چگونه با با موج دوم مقابله کنند نیز مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

 هاشمی خاطرنشان کرد: در این جلسه لایحه دو فوریتی شهردار تهران در مورد ارائه بسته محرک اقتصادی در شرایط بحرانی شیوع کرونا مورد بحث قرار گرفت.

وی گفت:  امروز این مساله در صحن شورا مطرح می شود.

هاشمی ادامه داد: در جلسه امروز درباره پروژه‌های عمرانی، درآمد شهر، کمیسیون ماده ۱۰۰ و پروژه های بلاتکلیف در پایتخت مباحثی مطرح شد که تصمیمات خوبی در این زمینه گرفتیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.