سرهنگ روح الله عرب روز پنجشنبه در حاشیه مرحله نخست توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان، به خبرنگاران اظهار داشت: در لبیک به ‌فرمان رهبر معظم انقلاب در مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه، با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیاری از خانواده ها دچار آسیب شدند که در آستانه ماه مبارک رمضان این رزمایش با هدف همدلی و کمک مومنانه در دماوند با کمک خیرین آغاز شد.

وی با بیان اینکه این اقدام توسط بسیجیان با محوریت پایگاه های مقاومت بسیج انجام شده است، خاطرنشان کرد: مرحله دوم این رزمایش در نیمه ماه مبارک رمضان و همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار خواهد شد که در این مدت بیش از پیش نیازمند توجه مردم و خیرین هستیم.

این مقام مسئول افزود: در مرحله نخست ۱۶۵۰ بسته معیشتی در قالب شکر، حبوبات، قند، برنج، روغن و ... در مجموع به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان و ۷۰۰ بسته بهداشتی در قالب ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده و ... به ارزش ۷۰ میلیون تومان در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند تصریح کرد: همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان تاکنون حدود ۳۲۵۰ نفر روز از بسیجیان در قالب گروه های جهادی گندزدایی معابر و مبلمان شهری را بر عهده داشتند که تاکنون ۱۶۷ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در سطح معابر استفاده شده است؛ همچنین به همت بسیجیان شهرستان بیش از ۶۱ هزار عدد ماسک تولید و در بین مردم توزیع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.