به گزارش خبرنگار مهر، صابر پرنیان صبح چهارشنبه در جلسه ستاد ۱۵ خرداد و روز قدس ورامین که با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین برگزار شد اظهار داشت: در عرصه‌های مختلف کشور هر گاه نگاه به نیروهای داخلی و مدیریت جهادی و انقلابی داشته‌ایم موفق بوده‌ایم و طی سال ۹۸ با وجود همه مشکلات شاهد کاهش نرخ بیکاری بوده‌ایم و در استان تهران این نرخ از ۱۲.۷ دهم درصد در اواخر سال به ۱۰.۱ رسیده بود.

پرنیان با اشاره به اینکه اگر کرونا نبود پایان سال قبل جشن رونق تولید را می‌گرفتیم گفت: در حوزه فولاد و مس رکود ۴۰ ساله را شکسته‌ایم و در دو سوم کالاهای صنعتی و معدنی با رشد مواجه بوده‌ایم و در حوزه واردات کاهش واردات مواد مصرفی را داشته‌ایم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با اشاره به بازدید سه واحد تولیدی در قرچک که توسط جانبازان و بسیجی‌ها اداره می‌شود گفت: ما در زمان کرونا برای تولید ماسک در استان تهران به ظرفیتی رسیدیم که در کل کشور می‌توانیم ماسک توزیع کنیم.

وی عنوان داشت: در حوزه دشت ورامین در سال جاری طرح‌هایی را برای اشتغال در شهرهای ورامین، قرچک و پیشوا در نظر گرفته‌ایم، ساماندهی شهرک‌های خصوصی، تکمیل زیر ساخت‌ها نیز در دستور کار است همانطور که سال قبل در شهرک سالاریه و قرچک و پیشوا اعتبارات خوبی اختصاص داده شد.

پرنیان با بیان اینکه امسال اوج افتتاح واحدهای صنعتی خواهد بود بیان داشت: یکهزار و ۵۰۰ طرح صنعتی نیمه تمام را امسال در تهران به مرحله تولید خواهد رسید که عدد بی نظیری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.