به گزارش روز سه شنبه بهزیستی استان تهران، مهشید چوبکار در این باره اظهار داشت: سه هزار و ۲۰۰ بسته غذایی در مرحله اول بین نیازمندان استان تهران توزیع شد و  در دو مرحله دیگر  بیش از ۱۷ هزار بسته بین مددجویان توزیع می شود.

وی افزود: بسیاری از مددجویان بهزیستی شغل‌های فصلی یا خانگی داشتند که با شیوع کرونا و با تعطیل شدن بسیاری از مشاغل فصلی و موقت خانواده‌ها را برای تهیه ارزاق زندگی با مشکل مواجه کرده‌ و نیازمندی آنها را به شدت افزایش داده است.

سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان تهران ادامه داد: مشکلات مددجویان بهزیستی در حال افزایش است و اولویت ما تهیه ارزاق برای خانواده‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: علاوه براین سبدهای معیشتی نوروزی به همراه بسته های بهداشتی قبل از عید بین تمامی خانواده‌های نیازمند توزیع شده بود.

چوبکار با اشاره به توزیع اقلام بهداشتی در مراکز بهزیستی بیان داشت: سازمان بهزیستی پویش مقابله با کرونا را با مشارکت موسسه ها و خیران راه‌اندازی کرد و بسته‌های بهداشتی تهیه شده را به مراکز شبه‌خانواده، شیرخوارگاه‌ها، کودکان کار خیابانی، مراکز نگهداری بیماران روانی، کمپ‌ها و سایر مراکز تحویل داده شد.  

سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان تهران تاکید کرد: اگر شرکت‌ها و کارخانه‌ها در تهیه ارزاق کمک کنند، بهزیستی نیز آمادگی کامل دارد که شرایط معافیت مالیاتی برای این کارخانه‌ها را فراهم کند.  

وی از مردم و خیران خواست که کمک‌های نقدی خود را برای تهیه بسته‌های معیشتی از طریق ۲ شماره حساب پشتیبان مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان تهران شامل شماره حساب ۹۵۹۵۹۵۹۵۹۵ نزد بانک رفاه، شعبه مستقل مرکزی و شماره حساب ۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷ و یا با شماره‌گیری کدهای دستوری #۵۵۵*۷۲۴* و یا #۲*۶*۷* به دست نیازمندان واقعی برسانند و افزود: همچنین مردم می‌توانند کمک‌های غذایی غیرنقدی خود شامل روغن، برنج، پنیر، ماکارونی و همه اقلام خوراکی اولیه مورد نیاز را به مراکز بهزیستی تحویل دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.