به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ نوراله خادم  اعلام کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی در این سه بزرگراه تا اطلاع بعدی ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، پیش از ظهر امروز خادم رئیس پلیس راه پایتخت از اتمام طرح فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا در حوزه پلیس راه پایتخت فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا در حوزه پلیس راه پایتخت از صبح امروز خبر داده و گفته بود این طرح درحوزه ماموریتی پلیس راه که از هشتم فروردین ماه آغاز شده بود، صبح امروز ( ۳۱  فروردین ماه) پایان پذیرفت.

به گفته وی، در این طرح به ۲۱ هزار و ۸۲۲ خودرو اجازه خروج از تهران داده نشد و به یک هزار و ۳۸۹ خودرو اعمال قانون شده است و همچنین ۱۷ خودرو توقیف شد.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجموع مبتلایان به ویروس کرونا تا ظهر روز ۳۱ فروردین در کل کشور به ۸۲ هزار و ۲۱۱ نفر رسید که از این تعداد پنج هزار و ۱۱۸ نفر جان خود را از دست داده اند و ۵۷ هزار و ۲۳ نفر بهبود یافته اند.
شایان ذکر است که بر اساس همین گزارش طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد مبتلایان جدید شناسایی شده یک هزار و ۳۴۳ نفر و تعداد متوفیان ۸۷ نفر ثبت شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.