به گزارش ایرنا، «علی اعطا» روز یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران درباره تصویب جزئیات لایحه «ضوابط تشکیلاتی شهرداری تهران» گفت:با توجه به اینکه شهرداری طی دهه های اخیر (دو دهه اخیر) به لحاظ ساختار اداری رشد غیر قابل قبولی پیدا کرده است، شورای شهر در دوره پنجم از ابتدا موضوع اصلاح ساختار سازمانی شهرداری تهران را در دستور کار داشت.

وی با بیان اینکه موازی کاری در ساختار شهرداری تهران زیاد است، عنوان کرد: تداخل مسئولیت ها موضوع دیگری است که در شهرداری تهران به کرات اتفاق می افتد و مجموع این اقدامات به صورت جدی موجب اتلاف منابع شده است.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: در این راستا بحث اصلاح ساختار و تعریف ضوابط تشکیلاتی در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت، در این رابطه دو لایحه در دستور است که اولین آن تحت عنوان لایحه «ضوابط تشکیلاتی شهرداری تهران» امروز به تصویب رسید. براساس آنچه که به تصویب رسید ماموریت ها و تعاریف بخش های مختلف شهرداری تهران تدقیق می شود.

اعطا با بیان اینکه در این باره مجموعه ضوابطی هم مقرر شده است، افزود: این مجموعه ضوابط می تواند ملاکی برای تشکیل ساختار جدید شهرداری تهران باشد، امیدوارم ظرف دو الی سه هفته آینده لایحه اصلاح ساختار شهرداری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گیرد. ادغام برخی از معاونت های شهرداری یا جا به جایی برخی از شرکت ها و سازمان های ذیل معاونت ها و ادغام برخی از ادارات کل در دستور کار خواهد بود.

اعضای شورای شهر تهران امروز یک فوریت لایحه یادشده را تصویب کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.