سید مهدی ساداتی ظهر یکشنبه در بازدید از کارگاه تولیدی ماسک در روستای زایگان بخش رودبار قصران اذعان داشت: ملت فهیم و متدین ایران همواره در تمام سختی ها و مشکلات کشور مای کار بوده و حماسه آفریدند.

وی افزود: همانطور که در دوران دفاع مقدس جان و مال خود را فدای صیانت از خاک و ناموس وطن کردند و در سیل و زلزله به یاری هم میهنان خود شتافتند؛ امروز هم به صورت خودجوش با انجام اموری شایسته نظیر تولید ماسک و ملزومات پزشکی، ضدعفونی معابر و ... به مسئولان کمک می کنند تا به یاری حق هر چه زودتر شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس باشیم.

به گفته فرماندار شمیرانات، این کارگاه از زمان اپیدمی شدن ویروس کرونا تاکنون اقدام به تولید و توزیع رایگان بیش از ۴ هزار ماسک کرده است.

این شهرستان متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شنال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرق پایتخت واقع شده است.

آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از این ویروس در کشور حاکیست؛ از دیروز تا امروز ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۳۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد و طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.