فوزیه خزایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهارداشت: همه تولیدات کارگاه گروه جهادی شهدای مدافع حرم، هیات محب الحیدر(ع) و کانون فرهنگی هنری موعود (عج) بین شهرک های محروم آریاشهر، کیهانشهر، مرادآباد، ده پهن، جنگ زده ها، جعفرآباد و ملاحسینی توزیع می شود.

 وی با اشاره به فعالیت خودجوش و محوری اعضای کانون فرهنگی هنری موعود(عج) در راستای رفع نیازهای بهداشتی مناطق محروم، گفت: سهم جوانان این کانون در مقابله با ویروس کرونا، تهیه، تولید و توزیع ماسک و دستکش در مناطق حاشیه نشین و محروم کرمانشاه است.

مدیر مسوول کانون فرهنگی هنری موعود مسجد حضرت ولیعصر(عج) کیهانشهر، اظهارداشت: فعالیت کارگاهی ما در ۲ شیفت صبح و بعد ازظهر با حضور فعال برادران و خواهران عضو کانون در حال انجام است.

وی با اشاره به استفاده سه دستگاه چرخ خیاطی با حضور هشت نفر از بانوان برای دوخت ماسک و بسته بندی، اضافه کرد: روزانه ۵۰ برش ماسک در این کارگاه تولید می شود که اکنون بالغ بر ۲ هزار قطعه ماسک تهیه و در مناطق محروم کرمانشاه توزیع شده است.

خزایی با اشاره به فعالیت کارگاه برادران با استفاده از ۱۰ دستگاه برش و پرس دستکش، تولید روزانه این کارگاه را بیش از سه هزار قطعه دستکش اعلام کرد و افزود: هم اکنون بیش از ۸۱ هزار قطعه دستکش در این کارگاه تولید شده و به دست مردم رسیده است.

وی به حضور ثابت ۱۰ نفر از برادران در این کارگاه اشاره کرد و گفت: ۲۰ نفر از اعضا و فعالین کانون فرهنگی هنری موعود (عج) به صورت داوطلبانه در این اقدام جهادی و مومنانه مشارکت دارند.

مدیر مسوول کانون فرهنگی هنری موعود(عج) کرمانشاه با اشاره به نیاز فوری دستگاه ها برای تعمیر و آماده سازی، خواستار حمایت و همراهی مسوولین از فعالیت های خودجوش مردمی برای مهار ویروس کرونا و رفع نیازهای اقشار آسیب پذیر جامعه شد و گفت: تمامی هزینه های تهیه و توزیع تولیدات این کارگاه از سوی اعضای فعال کانون تقبل می شود که جوابگوی نیازهای فعلی مناطق محروم نیست و این مهم توجه و حمایت دستگاه ها و متولیان امر را می طلبد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.