به گزارش روز پنجشنبه معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، حامد مظاهریان اظهار داشت: تعدادی از پرسنل تلاشگر ما به دلیل نوع کار در شهرداری که عمدتا در تماس گسترده با شهروندان گرامی است اواخر سال گذشته به بیماری کرونا مبتلا شدند و خوشبختانه پس از معالجه و درمان، دوره نقاهت خود را نیز طی کرده و بهبود یافته اند.

وی افزود: اکنون شرایط بازگشت به محل کار برای آنان فراهم شده و شهرداری تهران با افتخار پذیرای این خادمان شهر است.

مظاهریان با تاکید بر لزوم رعایت مقررات اداری تعیین شده در خصوص صیانت از سلامت همکاران گفت: مدیران ارشد تمام بخش ها اعم از شهرداران مناطق و مدیران عامل سازمانها و شرکت های تابعه شهرداری تهران درخواست بازگشت به کار افراد بهبودیافته از بیماری کرونا را دریافت و به شرکت شهر سالم معرفی و ارجاع کنند.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران افزود: همکاران بهبود یافته از کرونا با اخذ گواهی سلامت می توانند با خیال آسوده به چرخه کار بازگشته و مانند دیگر همکاران به فعالیت خود ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: همکاران بهبود یافته ای که داوطلب همکاری در زمینه اقدامات انسان دوستانه ای چون پلاسمادرمانی بیماران در حال درمان هستند، می توانند از طریق شرکت شهر سالم به سازمان‌ها و بیمارستان‌های فعال در این زمینه معرفی شوند.

در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۸ فروردین)  بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاههای علوم پزشکی ۱۶۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور به ۷۷۹۹۵ نفر رسید.

در ۲۴ ساعت گذشته ۹۲ بیمار دیگر مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و از زمان شیوع این بیماری در کشور تاکنون ۴۸۶۹ نفر جان خود را از دست داده اند.

تاکنون ۵۲۲۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند و ۳۵۹۴ نفر از این بیماران نیز در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.