به گزارش ایرنا، با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، مسئولان شعب بانک‌های مختلف مستقر در شهرستان ورامین با اجرای طرح‌هایی نظیر نصب شیشه مقابل باجه، قرار دادن دستکش کنار دستگاه‌های ارائه نوبت و ایجاد فاصله بین صندلی مشتریان تلاش کردند تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنند.
در این میان بانک آینده شعبه ورامین در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، در ابتکاری که به گفته مسئولان این شعبه بر اساس دستورالعمل استانی صورت گرفته، درب شعبه را به روی مشتریان بسته و هر چند دقیقه چند نفر را به داخل راه می‌دادند که این امر منجر به ازدحام جمعیت مقابل شعبه شده بود.
با وجود آن که فرماندار ورامین با حضور در این شعبه، از مسئولان آن خواست تا از این کار امتناع کنند، ولی این اقدام بار دیگر تکرار شد و از ورود آزادانه مردم به داخل بانک ممانعت به عمل آمد.


خبرگزاری ایرنا بر اساس وظیفه ذاتی خود در پیگیری مشکلات مردم، گزارشی را با عنوان" فاصله گذاری اجتماعی صف مراجعین به بانک آینده ورامین را به پیاده رو کشاند" تهیه کرد، حال پس از ۲ روز از تهیه این گزارش، از امروز چهارشنبه درب شعبه بانک آینده به روی مردم باز شد تا مشتریان بدون مشکل در داخل بانک حضور یافته و امورات خود را انجام دهند.
فرماندار شهرستان ورامین با تأکید بر لزوم رعایت اصول فاصله‌گذاری اجتماعی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: تمامی امور مربوط به مقابله با شیوع ویروس کرونا باید با رعایت حقوق مردم و انجام به موقع امورات آنان انجام شود.
حسین کاغذلو به خبرنگار ایرنا گفت: تمامی مسئولان موظفند ضمن رعایت مسائل بهداشتی و دستورالعمل مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی، پیگیری مسائل مردم و انجام امورات مراجعین را در اولویت خود قرار دهند.
وی تأکید کرد: کوتاهی نسبت به انجام تقاضای قانونی مردم به بهانه شیوع ویروس کرونا از هیچ مسئولی پذیرفتنی نیست.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

به گزارش ایرنا، براساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجموع مبتلایان به ویروس کرونا تا ظهر روز ۲۷ فروردین به ۷۶ هزار و ۳۸۹ نفر در کشور رسید که از این تعداد ۴ هزار و ۷۷۷ نفر جان خود را از دست دادند و ۴۹ هزار و ۹۹۳ نفر بهبود یافته اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.