حجت الاسلام سید علی شاهچراغی روز سه شنبه در جلسه ساماندهی مشارکت مردمی در پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان ری اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، سپاه و بسیج باید در این امر مشارکت گسترده ای داشته باشند.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص بهار کمک به مستمندان، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب از عید ولادت نیمه شعبان تا عید فطر را فرصت خوبی برای کمک به مستمندان و نیازمندان حاصل از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کشور زاویته اند از همین جهت باید کار شناسایی و کمک به مستمندان شهرستان در این ایام صورت گیرد.

شاهچراغی اضافه کرد: براساس روایات و احادیث سه ماه رجب، شعبان و رمضان بهترین فرصت برای کمک به نیازمندان است که باید تمامی دستگاه های اجرایی در این امر خیر مشارکت داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خانواده های قربانیان کرونا برای جلوگیری از شیوع این ویروس منحوس حتی نتوانستند مراسم عزاداری برای عزیزانشان برگزار کنند، افزود: متاسفانه شرایط سختی بود و است ولی با مشارکت و همراهی مردم این بیماری نیز به پایان خواهد رسید.

وی در پایان تاکید کرد: همه باید برای کاهش آلام خانواده های داغدار و کسانی که مشکلات اقتصادی دارند مشارکت داشته باشیم.

جلسه ساماندهی مشارکت مردمی در پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان ری  امروز سه شنبه با حضور سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری، حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری در فرمانداری برگزار شد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

براساس آخرین گزارش منتشر شده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا تا ظهر روز ۲۶ فروردین به ۷۴ هزار و ۸۷۷ نفر می رسد که از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۲۹ نفر بهبود یافته اند و چهار هزار و ۶۸۳ نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.