به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران، محمد خادمی با بیان اینکه اولویت اصلی مدیریت شهری این منطقه اهمیت سلامت شهروندان است افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط موجود در جامعه و به منظور مقابله با این بیماری با مشارکت بانوان داوطلب اجرای طرح تولید ماسک و گان در مساجد و مراکز کارآفرینی کوثر در دستور کار قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه تمامی برنامه های اجرایی این منطقه بر اساس برنامه ریزی و نیازهای شهروندان اجرایی می شود اظهارداشت: روزانه حدود ۱۰ هزار ماسک و گان توسط بانوان داوطلب محلات و سرپرست خانوار شاغل در  مساجد و مراکز کارآفرینی تولید و پس از ضدعفونی برای ارائه به مراکز خیریه و بیمارستان‌ها ارسال می شود.

معاون شهردار منطقه ۴ تهران افزود: در این طرح بانوان شهروند مسجد کوثر محله قنات کوثر، مسجد چهارده معصوم محله مجیدیه-شمس آباد، مسجد ولیعصر(عج) محله مهران، مسجد الزهرای حکیمیه حسینیه مکتب الرضا(ع) محله کوهک و سرای محله لویزان حضور فعال دارند.

منطقه چهار در شمال شرق تهران واقع شده و حکیمیه، شمس آباد، و قنات کوثر از محلات این منطقه است.

بر اساس آخرین آمارها تا ظهر روز ۲۵ فرودین، ۷۳ هزار و ۳۰۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۱۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، موارد فوت ناشی از این ویروس به ۴۵۸۵ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.