به گزارش روز دوشنبه سازمان ورزش شهرداری تهران، اداره تفریحات این سازمان با همکاری انجمن ورزش های الکترونیک، به منظور تحقق شعار "در خانه بمانیم" رقابت های ورزش های الکترونیک را در دو مرحله برنامه ریزی و اجرا کرد و مجموع شرکت کنندگان در این ۲ دوره ۳ هزار و ۱۵۰ نفر گزارش شد که از این تعداد، ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از ۲۲ اسفند تا ۸ فروردین (دوره اول) با یکدیگر به رقابت پرداختند و ۷۵۰ نفر نیز از هشتم تا ۱۵ فروردین ماه (دور دوم) در رقابت ها شرکت کردند.

همچنین در دوره اول، با برگزاری بازی های کنسولی  FIFA۲۰ و بازی های موبایلی و معرفیِ نفرات برتر، به قهرمانان بازی های کنسولی هر رشته در مجموع یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و بازی های موبایلی هر رشته یک میلیون تومان اهدا شد.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده، نفرات برتر هر دوره در مسابقاتی مهیج با عنوان" قهرمان قهرمانان" با هم به رقابت خواهند پرداخت تا پایتخت نشینان، قهرمان قهرمانان بازی های الکترونیک را بشناسند.

لیگ یاد شده در دوردوم نیز با برگزاری بازی های کنسولی FIFA۲۰ و eFootball PES۲۰۲۰ و  همچنین بازی های موبایلی Clash Royal، PUBG، Subway Surfers  و Call of Duty ادامه یافت. حضور" حسن پاجانی" قهرمان جهان در مسابقات قهرمانی ورزش های الکترونیک سئول ۲۰۱۹، از سطح کیفی بالای این دوره از رقابت ها حکایت می کرد.

همچنین این رقابتها به مدت ۸ هفته و تا پایان اردیبهشت ماه امسال ادامه دارد و شهروندان می توانند جهت شرکت در این رقابت ها به سایت eligo.ir مراجعه کرده و نام نویسی کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.