میرضا شفیع پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت دانش آموزان و رعایت فاصله اجتماعی در شرایط کنونی کشور، مسابقات  علمی و پژوهشی دانش آموزی پژوهش سراها و فعالیت آنها طی تعطیلات به صورت مجازی خواهد بود تا فعالیت های علمی و پژوهشی دانش آموزان تداوم یابد.
وی با اشاره به عدم توقف فعالیت های علمی و پژوهشی دانش آموزان تاکید کرد: پژوهش سراهای دانش آموزی استان بر اساس برنامه های هماهنگ شده با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، فعالیت های علمی و پژوهشی خود را  به صورت تحقیق و پژوهش و برگزاری مسابقات علمی در فضای مجازی در اختیار دانش آموزان قرار می دهند.  
شفیع پور برگزاری مسابقه خلاقیت کرونایی در پژوهش سرای باقرالعلوم قرچک را از جمله این برنامه ها عنوان کرد و افزود: این مسابقه در چهار محور برای دانش آموزان به  صورت مجازی برگزار می شود و دانش آموزان می توانند آثار خود را بدون حضور در مدرسه و پژوهش سرا از طریق فضای مجازی در پیام رسان «بله» به پژوهش سرا ارسال کنند.
این مسئول آموزشی گفت:آثار  دانش آموزان  توسط داوران  در پیام رسان «بله» داوری و  اعلام نتیجه خواهد شد و همچنین از آثار برگزیده تقدیر بعمل خواهد آمد.  
وی تاکید کرد: مهلت ارسال آثار دانش آموزان جهت شرکت در این مسابقه تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۹ خواهد بود.
آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران شامل فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، شهرری (ری یک و ۲)، پاکدشت، پیشوا، ورامین، قرچک، کهریزک، فشافویه، چهاردانگه، جوادآباد، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، ملارد، شهر قدس، بهارستان (یک و۲) است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.