به گزارش خبرنگار مهر، حامد اسدی شریف ظهر شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از همراهی و حمایت‌های معنوی امام جمعه رباط کریم، عنوان کرد: در روزهایی که بیمارستان به صورت شبانه روزی برای بهبود بیماران خود تلاش می‌کرد، حجت‌الاسلام ترابی امام جمعه دیار کریمان با حمایت‌های معنوی و راهنمایی‌های خود موجب شدند تا این شرایط سخت را بهتر سپری کنیم.

وی ادامه داد: فرستادن برخی افراد و گروه‌های جهادی در قالب همراهی با بیمار و دادن روحیه به آنها و انجام برخی برنامه‌های فرهنگی برای سپری کردن دوران نقاهت بیماران از اقدامات دفتر امام جمعه در بیمارستان بود که در کنار دیگر اقدامات درمانی مؤثر واقع شد.

اسدی با اشاره به تلاش صدها پرسنل درمانی این بیمارستان برای مقابله با ویروس کرونا، افزود: خوشبختانه کادر درمانی بیمارستان (پرستاران و پزشکان) برای بهبودی و مداوای بیماران همه تلاش و همت خود را در طول این مدت به کار بردند که ضمن تقدیر از یکایک آنها، می‌توان اعلام کرد که شاهد سیر نزولی ویروس کرونا در شهرستان هستیم.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در رباط کریم یاد آور شد: خوشبختانه با تلاش و همراهی همه سازمان‌های مربوطه و مدیریت شهری و همچنین «خود مراقبتی» که شهروندان عزیزمان انجام می‌دهند، شاهد سیر نزولی ویروس کرونا نسبت به هفته‌های گذشته در شهرستان هستیم و امیدوارم با رعایت اصول بهداشتی و رعایت «فاصله اجتماعی» شاهد پیروزی کامل بر این ویروس باشیم.

در پایان، خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ضمن بازدید از بخش کرونایی بیمارستان با تقدیم گل به جهادگران درمانی زحمات آنها را ارج و از تلاش‌های آنها و ریاست بیمارستان تقدیر کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.