به گزارش روزچهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ نجم الدین رشیدی  گفت: شامگاه  یازدهم فروردین ماه امسال، گزارشی در خصوص تخریب و ایجاد خسارت و شکسته شدن شیشه چندین دستگاه خودرو پارک شده در یکی از خیابان های حوالی محله یافت آباد به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام و بلافاصله بررسی موضوع از سوی پلیس آغاز شد.

وی افزود: در تحقیقات  مشخص شد، ۳ جوان با ۲ دستگاه موتورسیکلت در حالی که سر و صورت خود را پوشانده بودند، بدنه و شیشه های ۱۵دستگاه خودروی سواری پارک شده در کنار خیابان را تخریب و  بلافاصله از محل متواری شده اند.

رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی پایتخت ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه این اشرار در حوالی "شهرک آزادی" شناسایی و با هماهنگی های قضایی در دوازدهم فروردین هر ۳ متهم  دستگیر شدند و برای ادامه تحقیقات به پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی انتقال یافتند.

سرهنگ رشیدی با اشاره به اینکه متهمان در مواجهه با ادله و مستندات موجود به جرم خود اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده برای سیر مراحل  قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از مردم درخواست کرد:‌در صورت مشاهده این گونه رفتارهای هنجارشکن، مشخصات افراد خاطی را به سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.