علیرضا صدرایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری روز چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان ری اظهار داشت: در سطح دانشگاه ‌های علوم پزشکی کشور، تهران اولین دانشگاهی بود که توانست تمامی جمعیت تحت پوشش خود را در سامانه ثبت کند که در این میان شهرستان ری از نظر ثبت افراد در سامانه رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه غربالگری کرونا در سطح شهرستان ری هنوز هم ادامه دارد، افزود: انجام این طرح در سطح شهرستان همانند سایر نقاط کشور با همکاری فرمانداری ری، بخشداری ها، سپاه، بسیج، شهرداری ها و دهیاری ها انجام می شود.

مدیر شبکه بهداشت شهرستان ری با بیان اینکه همچنان محله دولت آباد و آسایشگاه خیریه کهریزک نقاط آسیب پذیر در برابر ویروس کرونا هستند، افزود: خوشبختانه با پیگیری های فرمانداری ری و استقرار نیروی های درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران وضعیت آسایشگاه خیریه کهریزک در حال حاضر کنترل شده است.

صدرایی در ادامه یادآور شد: شبکه بهداشت شهرستان ری شرایطی را فراهم کرده است که به زودی تشخیص افراد کرونای حتی به صورت سرپایی در مراکز بهداشتی انجام شود تا مردم برای تشخیص کرونا دیگر به مراکز درمانی و آزمایشگاه های تهران مراجعه نکنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۶۲ هزار و ۵۸۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۲۷ هزار و ۳۹ نفر از بیماران بهبود یافته و سه هزار ۸۷۲ نفر از بیماران فوت کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.