سید ابوالفضل پرپنچی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و پیشگیری و مقابله با آن، نیز با همت جمعی از خیرین این نهاد روزانه ملزومات بیمارستانی در این مرکز نیکوکاری تولید می شود.
وی با بیان اینکه هزینه تولید این لباس های بیمارستانی توسط خیران استان تامین و به صورت رایگان به بیمارستان‌های دولتی کشور ارسال می شود گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا در سطح کشور این مرکز توانسته نیاز ۴۶ بیمارستان را تامین کند.
به گفته وی در حال حاضر ۷۰ خیر زن و مرد به صورت رایگان تحت نظارت بیمارستان شریعتی تهران، گان های بیمارستانی را برای پرستاران و کادر درمانی کشور تهیه می کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه با ادامه دار شدن فعالیت خیران در آینده نزدیک بتوان ماسک های بهداشتی را در این مرکز تولید کرد، ادامه داد: این اقدامات خیرخواهانه تا ابد در اذهان عموم باقی خواهند ماند چراکه خیران استان همیشه در صف خدمت به کشورشان هستند.
پرپنچی تاکید کرد که تهیه گان ها به درخواست بیمارستان‌ها انجام شده و تاکنون بیمارستان‌های شریعتی، امام خمینی(ره)، مهدیه و کودکان تهران این ملزومات بیمارستانی را روزانه دریافت می کنند. 

گان، نوعی لباس و پوشش های بیمارستانی به رنگ سبز یا آبی است  که عمدتا از جنس پنبه تولید می شود. ویژگی مهم این لباس ها قابلیت چند باره استریل است. نگاه کردن به رنگ آبی و سبز می تواند باعث تقویت دید جراح به اشیای قرمز از جمله اعضای خون‌آلود شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.