به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص مراسم‌های نیمه شعبان در استان تهران اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه نیمه شعبان قرار داریم و نیمه شعبان از بزرگترین و مهمترین اعیاد دینی و اسلامی ما می‌باشد و ما وظیفه داریم نسبت به وجود مبارک امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف احترام کنیم.

وی ادامه داد: لذا از آنجایی که به خاطر رعایت مسائل بهداشتی تجمعات و مجالس جشن نمی‌تواند برگزار بشود و مردم این توفیق را ندارند که در تجمعات حضور پیدا کنند، لذا پیش‌بینی شده توسط مجموعه‌های مختلف این فضای سرور و شادی و عرض ارادت به ساحت مقدس اهل بیت (ع) به کوچه‌ها و خیابان‌ها بیاید و این عشق و ارادت و محبت به اهل بیت (ع) به نمایش گذاشته شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار کرد: به همین منظور به همت عزیزانمان در سپاه، بسیج و همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سراسر استان تهران ۷۵۰ کاروان شادی به راه خواهد افتاد و فضایی پرشور و نشاط در شهرستان‌ها استان و محلات شهر تهران ایجاد خواهند کرد.

محمودی افزود: فرهنگسراها و محله‌های تهران به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری و سایر مجموعه‌های وابسته، ان شالله برنامه‌های ویژه‌ای بدون حضور مردم را خواهند داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: تولیدات محتوایی که توسط مجموعه‌های مختلف صورت گرفته، ان شالله در فضای مجازی و فضای رسانه‌ای منتشر خواهد شد و این قبیل اقدامات، کمترین قدم به عنوان عرض ادب به ساحت مقدس امام زمان علیه السلام است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.