به گزارش عصر دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری اسلامشهر، مسعود مرسلپور در جریان بازدید از این نقاهتگاه گفت: افزود: از امروز سه شنبه (۱۸ فروردین ماه) مبتلایان بهبود یافته با تشخیص کادر درمانی می توانند دوره قرنطینه خود را در این نقاهتگاه سپری کنند.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم اندیشیده شده تا در صورت نیاز از سوله های بحران شهرداری که در مجاورت این نقاهتگاه قرار دارد برای پذیرش مبتلایان استفاده شود.

مرسلپور گفت: این نقاهتگاه به همت ستاد مدیریت بحران شهرستان اسلامشهر و با همکاری سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع)، شهرداری اسلامشهر، دستگاه های خدمات رسان و مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر آماده شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از دیروز تا امروز ۱۸ فروردین ماه جاری براساس معیارهای قطعی تشخیصی دوهزار و ٢٧٤ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

دکتر کیانوش جهانپور افزود: مجموع مبتلایان کووید۱۹ در کشور به ۶۰۵۰۰ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند

دکتر جهانپور خاطرنشان کرد: تاکنون از وجود سه هزارو ٧٣ نفر در کشور به دلیل ابتلا به این بیماری، محروم شده ایم و دیگر در بین ما نیستند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خوشبختانه روند بهبود یافتگان سرعت بالایی گرفته و تاکنون  ٢٤ هزارو ٦٢٣نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده است.

دکتر جهانپور تصریح کرد: چهارهزارو ٨٣ نفر أزج بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.