به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ ذوالفقار برفر در این باره اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از ابتدای اجرای طرح تعطیلی واحد های صنفی غیر ضروری برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا ماموران ادارات نظارت بر اماکن عمومی پایگاه های ده گانه پلیس امنیت تهران بزرگ با همکاری اتاق اصناف در۲۴ساعت گذشته از یک هزار و ۲۴۰ واحد صنفی در شهر تهران بازدید کردند.

وی بیان داشت: در این رابطه به متصدیان بیش از هزار واحد صنفی تذکر و ۱۱۰ واحد صنفی نیز پس از محرز شدن تخلفات صورت گرفته به دلیل عدم رعایت ضوابط و مقررات صنفی و همچنین بی توجهی به مصوبات طرح سراسری فاصله گذاری اجتماعی پلمپ شدند.

جانشین پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ضمن قدردانی از متصدیان صنوفی که پلیس را در این طرح همراهی کردند، از شهروندان خواست: با معرفی اصناف متخلف از طریق شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در تامین بهتر امنیت و پیشگیری از شیوع بیماری مهلک کرونا یاری کنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا ۱۸ فروردین امسال ۶۰ هزار و ۵۰۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳ هزار و ۷۳۹ نفر رسید که نسبت به روز گذشته افزایش ۱۳۶ نفری را نشان می دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.