به گزارش روز یکشنبه سازمان بسیج شهرداری تهران، مجتبی سالک با اعلام این خبر گفت: بسیجیان شهرداری تهران در قالب طرح خادم منتظر، همزمان با ولادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام تاکنون، برای بیمارستان‌های محل بستری بیماران مبتلا به کرونا، آبمیوه طبیعی تولید می‌کند.

وی در خصوص فعالیت‌های این گروه جهادی اظهار داشت: این آب‌میوه‌ها برای بیماران، پرستاران و پزشکان بیمارستان‌های محل بستری بیماران مبتلا به کرونا در تهران ارسال می‌شود و می‌توان گفت روزانه حداقل به هشت بیمارستان‌ تهران خدمت‌رسانی داریم.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: بسیجیان گروه جهادی خادم منتظر در ایام اربعین نیز نسبت به ساماندهی موضوعات خدماتی، نظافت و رفت و روب، , امدادی و فرهنگی در مسیر پیاده روی نجف به کربلا اقدام کرده اند، اکنون  با تهیه آب پرتقال و انبه تلاش می‌کنند تا در روند بهبودی این بیماران و همچنین افزایش توان بدنی کادر پزشکی سهمی داشته باشند.

وی ادامه داد: مردم و خیرین برای مشارکت در این اقدام می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به این گروه جهادی اهدا کنند.

گفتنی است علاقمندان به مشارکت در این طرح می توانند کمک های خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۱۳۷۳۵۳۹۲۳ بانک انصار به نام گرو جهادی موکب ۷۰۷ واریز نمایند.

 رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۵۸ هزار و ۲۲۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۵۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۶۰۳ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.