حسین توکلی کجانی روز شنبه در حاشیه بهره برداری از فاز اول بخش جدید بیمارستان فیروز آبادی اظهار داشت: اعتبارات این طرح عمرانی و درمانی بر حسب تاکیدات استانداری تهران مبنی بر افزایش ظرفیت درمانی شهرستان ری از محل ارزش افزوده تامین شده است.

وی با بیان اینکه اولویت اصلی استانداری تهران و فرمانداری ویژه شهرستان ری استفاده حداکثری از فضاهای درمانی موجود و قدیمی در جنوب تهران است، افزود: احیای مراکز درمانی قدیمی و تکمیل طرح های نیمه تمام بهداشتی باید مورد توجه تمامی مسئولان قرار گیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: طرح ساخت ساختمان و بخش جدید بیمارستان فیروز آبادی در جهت افزایش ظرفیت درمان جنوب تهران از سال ها قبل در دستور کار قرار داشت که نهایتا با تامین اعتبارات لازم امروز آماده پذیرش بیماران شد.

توکلی با اشاره به اینکه خوشبختانه جنوب تهران دارای کادر و نیروی درمانی متعهدی است، تاکید کرد: فضای درمانی مناسب باید در اختیار این افراد قرار گیرد تا خدمات درمانی شایسته ای به مردم شهرستان ری ارائه شود.

وی در ادامه با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور ستاد ملی و استانی مقابله با این ویروس وظایفی را در حوزه های پیشگیری، درمان و مدیریت بیماری ابلاغ کرده است، اضافه کرد: دستورالعمل های ابلاغ شده به شهرستان ری به صورت دقیق و درست اجرا شده است و مردم جنوب تهران نیز به نحو قابل قبولی مسئولان را همراهی کرده اند.

توکلی افزایش ظرفیت و امکانات بهداشتی و درمانی را یکی راه های مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد و افزود: تکمیل بخش اول بیمارستان فیروز آبادی و تامین اعتبار بسیاری از طرح های بهداشتی در شهرستان از اقدامات انجام شده در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا و ارائه خدمات درمانی مطلوب به شهروندان جنوب تهران است.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان با بیان اینکه کادر درمانی جنوب تهران به عنوان جهادگران عرصه سلامت عملکرد خوبی از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور داشته اند، گفت: هر زمانی که کشور نیاز به حضور مردم و تلاش آنان دارد اتفاقات می افتد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است، این شهرستان دارای ۲ بیمارستان فیروز آبادی در خیابان فداییان اسلام و شهدای هفتم تیر در خیابان شهید رجایی است.

نوسازی و ساخت بخش های جدید درمانی در این بیمارستان ها از مهمترین برنامه های دولت در شهرستان ری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.