حسین توکلی کجانی روز  جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ثبت نام شهروندان ری در سامانه سیب وزارت بهداشت را ٤٠٠ کاربر برعهده دارند، افزود: ثبت نام شهروندان در این سامانه با همکاری تمامی بخشداری ها، شهرداری ها، سپاه و نواحی بسیج صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه سنجش سلامت عمومی یکی از راهکارهای مدیریت و کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا می باشد، تاکید کرد: تمامی دستگاه های اجرایی باید ثبت نام شهروندان سامانه سیب وزارت بهداشت را با جدیت تمام دنبال کنند.

توکلی ادامه داد: شهروندان و ساکنین شهرستان ری می توانند با مراجعه به سایت http://salamat.gov.ir و ثبت اطلاعات خود در طرح غربالگری کرونا مشارکت کنند.

به گزارش ایرنا، سامانه salamat.gov.ir  از بیست و سوم اسفند برای رفاه حال هموطنان و به منظور غربالگری افراد مشکوک به ویروس کووید - ۱۹ در وزارت بهداشت راه‌اندازی شده است.

این سامانه به هموطنان اجازه می دهد به جای مراجعه به مراکز درمانی و  ایجاد ازدحام که خود سبب انتشار ویروس کرونا می گردد از طریق ورود به این سامانه و وارد کردن شماره ملی خود به سوالات ساده خود ارزیابی بیماری کووید - ۱۹ پاسخ داده و راهنمایی لازم را مطابق آخرین دستور عمل های وزارت بهداشت دریافت کنند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان قرار گرفته است.

 تاکنون ۵۰ هزار و ۴۶۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با مرگ ۱۲۴ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل جانباختگان کرونا در کشور به ۳۱۶۰ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.