به گزارش خبرنگار مهر، احمد طاهری بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با تقدیر از همراهی مردم به خاطر عدم حضور در عرصه‌های منابع طبیعی اظهار داشت: خوشبختانه مردم در روز طبیعت امسال همراهی بی نظیری را با نرفتن به عرصه‌های جنگلی و مرتعی از خود نشان دادند.

طاهری افزود: این همراهی و همکاری مردم در روز طبیعت نشانه خوبی است که انشاالله با تداوم این حرکت و رعایت اصول بهداشتی و توجه به توصیه‌های ستاد مقابله با کرونا همه با هم بتوانیم به زودی این بیماری را شکست دهیم.

وی به طرح ویژه گشت‌های نوروزی اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح عرصه‌های ملی استان با دقت مورد رصد قرار گرفت و از آغاز این طرح تاکنون هیچ گونه تخلف و تصرفی در سطح استان تهران نداشته ایم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران بیان داشت: این طرح تا ۱۶ فروردین ماه ادامه خواهد داشت اما حفاظت از عرصه‌های ملی به عنوان انفال همیشگی و تعطیل بردار نیست.

طاهری تاکید کرد: برای حفظ سلامتی شهروندان و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، ورود به بوستان‌های جنگلی و عرصه‌های طبیعی استان تهران تا اطلاع ثانوی و عادی شدن شرایط ممنوع است.

وی مشارکت و همکاری مردم را در حفظ و توسعه عرصه‌های منابع طبیعی مهم دانست و خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی طی سال‌های اخیر موجب خرسندی است که این مشارکت حاصل اقدامات اطلاع رسانی و فرهنگ سازی بوده که منجر به ارتقا فرهنگ حفظ و نگهداری از طبیعت در بین آحاد جامعه شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: امیدواریم با تداوم همکاری و احساس مسئولیت اجتماعی از سوی مردم و همیاری دیگر دستگاه‌ها و نهادها دراینده نیز شاهد هیچ گونه آسیب و تعرض و تخلفی در عرصه‌های ملی نباشیم.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.