مهدی سید علی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: همکاری مردم برای مهار این بیماری بسیار ارزشمند است که برای ریشه کنی آن می‌بایست به دستور العمل های پزشکی و تردد غیرضرور در محیط های عمومی بیشتر توجه کرد.

وی با اشاره به اینکه ورزش در خانه می تواند در سلامت جسم و روان افراد بسیار تاثیر گذار باشد خاطر نشان کرد: این راهکار می تواند در این برهه زمانی برای جسم و نشاط خانواده ها بسیار تاثیر گذار باشد.

این داور لیگ برتر فوتبال خاطر نشان کرد: نظافت دائم، شستشو دست ها و محدود کردن تردد بیرون از خانه می تواند تا حدود زیادی از شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه کمک کند.

سید علی با بیان اینکه پویش در خانه ماندن روز ۱۳ فرودین نیز اشاره کرد و گفت که شهروندان با حسن مسئولیت پذیری خود توانستند برای کاهش شیوع بیماری کرونا اقدام ارزشمندی را ثبت کنند.

رئیس اداره واگذاری اماکن سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه پزشکان و پرستاران در صف نخست مبارزه با بیماری هستند افزود: علاوه بر این قشر نیز سایر پرسنل درگیر در این بیماری از جمله نیروهای آتش نشان، نیروهای انتظامی و نیروهای پاکبان و خدمات شهری تلاش های ارزشمندی را انجام می دهند.

سید علی تاکید کرد که در این برهه زمانی نیز از تلاش های بسیاری از پرسنل این نهاد شهری که برای غنی سازی اوقات فراغت جامعه اقدام به تهیه کلیپ های آموزشی و ورزشی داشته اند نیز تشکر می کنم.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.