به گزارش روز شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه۹، «زهرا بهروز آذر» در جریان بازدید از مرکز مهارت آموزی کوثر و تولید ماسک بهداشتی منطقه۹ تهران، افزود: مهمترین مسئولیت مراکز مهارت آموزی کوثر شهر تهران بحث کارآفرینی اجتماعی برای بانوان می باشد که در این راستا مرکز مهارت آموزی کوثر سرای محله شهید دستغیب با حمایت اداره بانوان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی  منطقه توسط زنان سرپرست خانوار با ابتکار و خلاقیتی که ایجاد کرده نسبت به تولید ماسک بهداشتی که نیاز مبرم امروز جامعه است اقدام کرده است.

وی افزود: اقدامات جهادی در تهیه ماسک های بهداشتی و عرضه آن برای توزیع رایگان توسط خیرین در مناطق شهری از کارهای ارزشمندی است که سایر مراکز مهارت آموزی کوثر شهر تهران می توانند با الگو از مرکز مهارت آموزی کوثر منطقه۹ در راستای تامین این نیاز ضروری این روزها اقدام کنند.

بهروز آذر توصیه کرد: شهروندان می بایست با ماندن در خانه نسبت به قطع زنجیره کرونا قدم بردارند تا با صبوری و گذر از این ایام شاهد روزهای توام با سلامتی باشیم.

بر اساس این گزارش، مرکز مهارت آموزی کوثر در سرای محله شهید دستغیب روزانه ۲ هزار عدد ماسک را توسط زنان سرپرست خانوار تولید می کند، بازدید به عمل آورد.

منطقه ۹ در غرب شهر تهران قرار دارد و  ۸ محله دارد؛ فرودگاه مهرآباد، پادگان جی، پارک المهدی از مراکز مهم این منطقه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.