به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی‌زاده، عصر جمعه در بازدید از اجرای طرح محدودیت تردد خودروها به استان تهران در محور هراز اظهار داشت: با اعمال محدودیت‌های تردد در شهرستان پردیس بخشی از بار ترافیکی شهرستان دماوند کاهش می‌یابد.

تقی زاده افزود: به استثنای محور استان البرز، ۹ محور اصلی در استان تهران تحت کنترل و محدودیت‌ها قرار می‌گیرد و محدودیت تردد در راه‌های فرعی با تشخیص فرمانداران و هماهنگی نیروی انتظامی اعمال می‌شود.

وی در ادامه بیان داشت: دو مسیر اصلی سه‌راهی مهرآباد و مسیر ایوانکی به سمت کیلان و دماوند، با تدبیر فرماندار دماوند اعمال محدودیت شد و تدبیر فرماندار دماوند در انسداد سه‌راهی مهرآباد قابل تقدیر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: هماهنگی‌هایی صورت می‌گیرد تا بخشی از بار مسافران در شهرستان پردیس کاهش یابد و فشار ترافیکی به دماوند وارد نشود و لاین اضطراری کامیون و خودروهای فاقد محدودیت توسط شهرداری در نظر گرفته شود.

تقی زاده عنوان داشت: دماوند موقعیت خاصی به لحاظ نقش گردشگری دارد و افراد برای دستیابی به امکانات طبیعی به آن مسافرت می‌کنند و این امر به هدف طرح خدشه وارد می‌کند، انسداد سه‌راهی مهرآباد از این منظر اقدام خوبی بوده است و این طرح به مدت یک هفته ادامه دارد، اما در صورت ارزیابی، قابلیت تمدید خواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.