به گزارش چهارشنبه مرکز اطلاع‌رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، سردار کیومرث عزیزی با اعلام این خبر گفت: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر وجود کارگاه تولید دارو نیروزا قاچاق و انبار دپوی آن در  یکی از محله‌های بخش رودهن دماوند، رسیدگی به این پرونده در دستور کار ماموران کلانتری بخش رودهن و پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: عوامل انتظامی با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه‌جانبه و میدانی، موفق به شناسایی انباری ۳ طبقه و کارگاه تولید و بسته بندی مواد نیروزا شدند و با هماهنگی دستگاه قضائی به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با وجود ممانعت و مقاومت چند ساعته مالک و متهم اصلی در ورود عوامل انتظامی، نیروهای پلیس به محل وارد شده و متهم اصلی و ۲ نفر دیگر از همدستانش را دستگیر کردند.

عزیزی اظهار کرد: در بازرسی از این کارگاه، اقلامی شامل ۲۱ میلیون عدد آمپول نیروزا با نام های تجاری مشخص، ۳ میلیون عدد قرص نیروزا، ۳هزار عدد قوطی پودر و مکمل غذایی ورزشی، یک میلیون عدد آمپول خالی، مقادیری مواد مخدر، ۴ دستگاه خودرو وانت و سواری و یک دستگاه موتور سیکلت سنگین کشف شد.

وی ارزش کالاهای کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۱۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تمامی داروهای کشف شده قاچاق  و به صورت غیرعلمی و بهداشتی تولید شده بود.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: پرونده متهمین به منظور طی مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شود که در نهایت، سه متهم با قرار وثیقه  روانه زندان شدند.

کشف لوازم خانگی قاچاق در دماوند

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

بر اساس گزارش ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، سرهنگ حسین فاضلی گفت: ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در محور هراز – گردنه امامزاده هاشم(ع)، به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۰ دستگاه یخچال و ۴ دستگاه مایکروفر با برند خارجی شد.

فاضلی تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد ریال برآورد شده است.

وی گفت: در رابطه با این پرونده یک متهم دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.