محمد امامی امین روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، با بیان اینکه بیشترین تخلف اصناف در زمینه گرانفروشی و تخطی از قیمت ها بوده است، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا بیشترین تخلف اصناف در خصوص مواد شوینده و بهداشتی بوده است.

وی ادامه داد: نظارت و بازرسی بر اصناف به عهده فرمانداری ها أماکن و اتحادیه ها است  و گزارش کلی آن در اختیار استانداری قرار می گیرد.

امامی امین گفت: از مجموع یکهزارو ٩٨٠ بازرسی و نظارت در شهر تهران ٩٨٤ بازرسی و ٢٣٩ پرونده در یک فروردین، ٤٠٤ بازرسی و ٤٢ پرونده در روز شنبه و ٥٩٢ بازرسی در روز گذشته (یکشنبه٣ فروردین) از اصناف تهران انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین  ۳٥٠ بازرسی از اصناف توابع استان انجام و ٤٨ پرونده تخلف تشکیل شد.

امامی امین ادامه داد: با صاحبان اصناف متخلف به صورت جدی برخورد می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع استاندار تهران گفت: طبق دستورالعمل ابلاغی در خصوص تعطیلی اصناف و أماکن در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، در بازدید میدانی که بنده روز گذشته در سطح شهر داشتم کلیه پاساژها، فروشگاه های غیرضروری و أماکن تعطیل شده و تنها سوپر مارکت ها، نانوایی ها، میادین میوه و تره بار، داروخانه ها و نانوایی ها در سطح استان تهران فعال هستند.

امامی امین در خصوص تخلف احتمالی أماکن اقامتی نیز گفت: تمامی این امکان نظیر هتل ها و مسافرت ها تعطیل شده و تاکنون تخلفی در این زمینه اطلاع داده نشده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.