به گزارش روز شنبه روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، برنامه‌های نوروزی این نهاد امسال به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا و تاکید بر در خانه ماندن شهروندان بسیار متفاوت از سال‌های گذشته است و تمامی برنامه‌های محیطی که در دو سال گذشته با عنوان نوروزگاه در سطح شهر تهران برگزار می‌شد، به برنامه‌های مجازی و سرگرمی با عنوان «نوروزخانه» تغییر یافت.
امسال برنامه‌های نوروزی معاونت اجتماعی شهرداری تهران، با صدای خواننده محبوب و پرطرفدار کشور آغاز شد که هدف این معاونت، ایجاد هیجان و شادی در میان مردم و فضایی نشاط‌بخش برای خانواده‌هاست.
ترانه  «شرح الف» با شعر و صدای محسن چاوشی شب گذشته همزمان با اولین روز فروردین ۹۹ در قالب برنامه‌های نوروزخانه منتشر شد.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3 محمدرضا جوادی‌یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران نیز پیش از این اعلام کرده بود که برنامه‌های نوروزی ۱۳۹۹ شهرداری تهران نوروزخانه است به جای نوروزگاه و با استفاده از ظرفیت رسانه‌های ملی و اجتماعی، تلاش دارد تا خلاقیت، سرگرمی و نشاط را به خانواده‌های تهرانی که در خانه مانده‌اند هدیه کند.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.