به گزارش روز پنجشنبه مرکز ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری تهران، این مسابقه در دو بخش برگزار می شود که علاقمندان می توانند با شرکت در یک یا هر دو مسابقه علاوه بر امکان برنده شدن جوایز نفیس، در زیباسازی شهر و تبدیل شهرمان به یک شهر دوستدار محیط زیست سهیم باشند.

موضوع اول: طراحی یک نقاشی دیواری با موضوع «دوچرخه سواری دانش آموزی» است دانش آموزان رشته گرافیک یا معماری می توانند پیشنهادت را در هر قالبی که دارند با نرم‌افزارهای گرافیکی یا دستی طراحی و به صفحه اینستاگرام studentbike98 به صورت مستقیم ارسال کنند.

می توان در هنگام طراحی به نوع اجرای آن هم فکر کرد. مثلا اجرا با رنگ، کاشی شکسته یا هر تکنیکی که قابلیت اجرا داشته باشد یا اینکه طرح به بهترین شیوه نمایش داده شود. دیوار یک مدرسه به طول ۳ متر و ارتفاع ۲ متر را در طراحی مدنظر قرار دهید .

طرح‌های ارسالی پس از داوری اولیه، در صفحه اینستاگرام به اشتراک گذاشته و آثاری که بیشترین بازخورد مثبت را دریافت کنند، به مرحله بالاتر راه می‌یابند. آثار برتر برای دریافت دوچرخه و سایر آثار برای دریافت سایر جوایز رقابت داده می‌شوند.

همچنین موضوع دوم: طراحی یک شعار زیبا با هدف ترویج «دوچرخه سواری دانش آموزی» است که در این موضوع به دنبال یک جمله انگیزه‌بخش، خلاقانه، کوتاه و جامع با هدف ترویج «دوچرخه سواری دانش آموزی» هستیم.هر چه زودتر جملات زیبایی که به صورت شعار طرح قابل استفاده باشه را از طریق نوشتن پیام زیر متن مسابقه یا به طور مستقیم از طریق صفحه اینستاگرام studentbike98 ارسال نمایید. شعارها نیز پس از ارزیابی بازخوردهای مثبت در صفحه و پس از داوری، به مرحله قرعه‌کشی برای دریافت جوایز راه می‌یابند.

هدف مسابقه ماندن در خانه و کمک به ترویج دوچرخه شهری و جوایز آن دوچرخه و تجهیزات جانبی است.

زمان مسابقه‌ ۱ تا ۲۵ فروردین ۹۹ ویژه دانش آموزان مقطع دبیرستان شهر تهران است که در ۳۱ فروردین ماه سال آینده قرعه کشی می شود.

تعداد برندگان ۲۰ نفر (۱۰ نفر در موضوع اول و ۱۰ نفر در موضوع دوم) و  جوایز ۲ دستگاه دوچرخه دنده‌ای و ۱۸ بسته حاوی تجهیزات لازم برای دوچرخه سواری ایمن است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه دانش آموز مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.