سید حسن صفوی  روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کارگاه به همت گروه های هنری ،اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ری راه‌اندازی شده است وتا پایان فروردین هنرمندان این شهرستان در این کارگاه مشغول تهیه ماسک هستند.
وی با بیان اینکه تاکنون یک هزار ماسک توسط این پویش توزیع شده است، خاطرنشان کرد: در این کارگاه‌های خیاطی ۱۰ نفر  از افرادی که  آموزش های خیاطی را فرا گرفته بودند فراخوانده شده و به صورت رایگان مشغول تهیه وتوزیع ماسک بهداشتی در سطح این شهرستان هستند.
صفوی با اشاره به اینکه این ماسک ها با مجوز معاونت تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی  و به صورت کاملا بهداشتی تولید می شود بیان کرد: اولویت توزیع ماسک های تولیدی توسط این نهاد بین خانواده های بی بضاعت واقشار کم درآمد است که دارای بیماری زمینه ای هستند و توانایی تهیه ماسک را ندارند.
وی ادامه داد: ماسک های تولیدی مازاد بر نیاز نیز با هماهنگی اداره بهداشت وفرمانداری شهرستان ری تحویل کارگروهی که در این شهرستان شده تشکیل شده می شود تا در مکان های مورد نیاز درسطح شهرستان ری توزیع شود.
شهرستان ری با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر درجنوب استان تهران واقع شده است.

طبق آخرین آمار، ۱۷ هزار و ۳۶۱ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد، یک‌هزار و ۱۳۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.