به گزارش روز سه شنبه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ «سیدسعید راد» امروز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: این افزایش ساعت با توجه به افزایش تقاضای شهروندان و لزوم پاسخ‌گویی به نیازهای آنان صورت گرفته است.

وی با اعلام اینکه از روز سوم اسفند که تدابیر پیشگیرانه و اقدامات مراقبتی این سازمان برای پیشگیری از انتشار ویروس و مقابله با بیماری کرونا آغاز شد، ۲۵ روز می‌گذرد، گفت: در این مدت، فشار کار روی ۶ هزار نفر از کارکنان و کارگرانی که در میادین میوه و تره بار مشغول به کار هستند، دو برابر شده است.

راد افزود: به صورت شبانه‌روزی در حال انجام عملیات پاک‌سازی و ضد عفونی میادین میوه و تره بار هستیم و این در حالی است که خدمات‌رسانی به شهروندان از طریق تأمین و عرضه ارزاق عمومی و مایحتاج مورد نیاز آنها نیز بدون وقفه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اعتقاد داریم بعد از پزشکان، پرستاران و کادر پزشکی که استوار و صبور در خط مقدم درمان بیماران ایستاده‌اند، نیروهای پرتلاش مجموعه مدیریت شهری به ویژه همکاران تلاشگر سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تمام توان در صفوف اولیه خدمات‌رسانی به شهروندان قرار دارند، تصریح کرد: میزان مراجعات به میادین میوه و تره بار در چند هفته گذشته به ویژه هفته اخیر، به میزان قابل توجهی افزایش داشته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه انواع محصولات به میزان مورد نیاز و مطابق با نیاز شهروندان در میادین میوه و تره بار وجود دارد، خاطرنشان کرد: علاوه بر این، با توجه به هماهنگی با دستگاه‌های مسئول و در آستانه سال نو و عید نوروز، نسبت به توزیع پرتقال تامسون و سیب قرمز و زرد با قیمت تنظیم بازار و همچنین،  گوشت گوسفند و گوساله، گوشت مرغ و نیز برنج و شکر با قیمت‌های مصوب دولتی در میادین میوه و تره بار اقدام می‌کنیم.

۲۴۵ میدان و بازار میوه و تره بار در سطح شهر تهران فعال است.

بنا به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون در ایران ۱۴ هزار و ۹۹۱ نفر به این ویروس مبتلا شده اند که از این تعداد، چهار هزار و ۹۹۶ نفر بهبود یافته و ۸۵۳ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

سهم استان تهران از کل مبتلایان به ویروس کرونا به  سه هزار و ۷۷۴ نفر می رسد که بالاترین رقم در کشور است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.