به گزارش ایرنا، سیدسعید راد روز چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: این مراکز برای حذف واسطه ها و برای توزیع ارزان دام و میوه و تره بار در نظر گرفته شده است.

وی محل ایجاد مرکز جدید عرضه دام در تهران را محدوده حکیم در منطقه پنج  اعلام کرد.

به گفته راد، هم اکنون چهار مرکز عرضه دام زنده در نقاط مختلف پایتخت فعالیت می کند.

مدیر عامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: ۱۰ میدان میوه و تره بار نیز تا پایان امسال در مناطق مختلف شهر تهران ایجاد می شود تا دسترسی شهروندان تهرانی به مواد غذایی و محصولات راحت تر و با قیمت پایین تر از بازار باشد.

وی افزود: در حال حاضر ما شاهد اختلاف قیمت ۵۰ درصدی در میادین میوه تره و بار شهرداری با میانگین قیمت سطح شهر هستیم.

راد تصریح کرد: در حال حاضر ۲۴۶ واحد میادین میوه و تره بار تهران در محله های مختلف این شهر به پایتخت نشینان خدمات ارائه می کنند.

 مدیر عامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر این که نظارت در میادین میوه و تره بار تهران را افزایش داده ایم، گفت: برای اطمینان خاطر مردم در قیمت ها و سلامت بهداشت آنان، قیمت ها را بررسی می کنیم.

وی ادامه داد: تا قبل از سهیمه بندی بنزین روزانه بیش از یک هزار تن خرید مردم از میادین بوده است این در حالیست که بعد از سهیمه بندی، میزان خرید مردم به سه هزار و ۹۸۴ تن رسیده است.

راد همچنین از ایجاد زیرساخت های فروش مجازی میوه در تهران خبر داد و گفت: نرم افزارها و سامانه های یادشده با ارائه قیمت و نوع میوه تهیه شده است و فعالیت آن به زودی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.