«تورج فرهادی» روز  دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به طرح عملیاتی اجرایی ضد عفونی اماکن عمومی و فضاهای تخصصی منطقه ۶ پایتخت اظهار داشت: در پی تشدید شیوع ویروس کرونا و افزایش تصاعدی آمار مبتلایان به این ویروس در پایتخت، شهرداری منطقه ۶ نیز اقدامات خود را برای مقابله با انتشار کرونا تشدید کرده است.

وی افزود: معابر عمومی و فضاهای  پرتردد منطقه در اقدام مشترکی توسط عوامل شهرداری منطقه۶، نیروی انتظامی، نیروهای داوطلب بسیجی و داوطلبان شورایاری ضدعفونی شد.

 فرهادی تاکید کرد که کار ضد عفونی معابر عمومی با جدیت تمام از سوی مدیریت شهری انجام می‌شود.

شهردار منطقه ۶ گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان آتش نشانی، نیروی انتظامی  تصمیم بر آن شد تا معابر بیشتری در سطح منطقه ضد عفونی شود.
وی با اشاره به ورود سازمان‌های مردم نهاد برای مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: بسیاری از سازمان‌های مردم نهاد با جدیت به کار آموزش شهروندان برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا کمک می‌کنند.

به گفته وی، تخلیه زباله و شست‌وشوی مخازن پسماند  با سرعت قابل توجهی در حال انجام است تا شاهد زباله گردی نباشیم.

منطقه ۶ شهرداری تهران، از شمال به بزرگراه همت از غرب به بزرگراه چمران از شرق به بزرگراه مدرس و خیابان مفتح و همچنین از جنوب به خیابان انقلاب محدود می‌شود.

بر اساس آخرین آمار تاکنون ۱۳ هزار و ۹۳۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۷۲۴ نفر فوت کرده و ۴ هزار و ۷۹۰ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.