غلامحسین محمدی امروز جمعه توئیت کرد: «به همکاران و پیمانکاران ابلاغ کرده ایم که هیچ کارگر خدمات شهری در کل شهر بدون تجهیزات بهداشتی فعالیت نکند.»

وی ادامه داد: «بازارها و اماکن را بسته ایم و زباله گردی را ممنوع کرده ایم اما توان ما برای نظارت محدود است.»

سخنگوی شهرداری تهران در زمینه مقابله با ویروس کرونا خطاب به شهروندان تصریح کرد: « با اعلام تخلفاتی که شاهدید از طریق سامانه ۱۳۷ یاری مان کنید.»

قدردانی از همراهی مردم بخاطر نرفتن به بهشت زهرا

در همین حال، «مجتبی یزدانی» معاون خدمات شهری شهرداری تهران و «سعید خال» مدیرعامل بهشت زهرا با انتشار یک پیام مشترک ویدیویی،  از همراهی مردم بخاطر نرفتن به بهشت زهرا به منظور برگزاری مراسم جمعه آخر سال تشکر کردند.

«پیروز حناچی» شهردار پایتخت و «انوشیروان محسنی بندپی» استاندار تهران دو روز پیش در پیامهای جداگانه ای از شهروندان درخواست کرده بودند به منظور پرهیز از شیوع ویروس کرونا از برگزاری مراسم حضور بر سر قبور عزیزان خویش در پنجشنبه و جمعه پایان سال خودداری کنند.

آنها همچنین مردم را به عدم تردد و تجمع در اماکن شلوغ در هفته پایانی سال دعوت کرده اند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: از ظهر دیروز تا امروز تعداد ۱۲۸۹ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده اند و به این ترتیب، شمار کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۱ هزار و  ۳۶۴ نفر افزایش یافته است.

وی افزود: از این تعداد،  تاکنون ۳۵۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده‌ اما ۵۱۴ تن دیگر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.