به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی موسسه تصویر شهر، هاشم میرزاخانی اظهارداشت: از تیرماه امسال با موافقت شورای صنفی نمایش و در راستای ارائه تسهیلات ویژه به شهروندان جنوب شهر تهران، تصمیم بر آن شد که بلیت سینما را در پردیس رازی در تمامی ایام هفته به صورت نیم‌بها ارائه کنیم که خوشبختانه مخاطبان از این طرح استقبال بسیار خوبی داشتند.

وی گفت: هم اکنون شرایط به گونه‌ای است که تعداد تماشاگران فیلم‌های سینمایی در این پردیس سینمایی نسبت به گذشته چهار برابر شده است به طوری که با کاهش بها بلیت نسبت به سال قبل، میزان فروش نیز افزایش بسیار محسوسی داشته است.

میرزاخانی با اشاره به استقبال از طرح نیم‌ بهایی بلیت‌ سینما افزود: آمار استقبال مخاطبان از این طرح در نیمه اول آذرماه به بالاترین میزان خود رسیده است.  

مدیرعامل موسسه تصویر شهر بیان کرد: در این مدت زمان تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ نفر به تماشای فیلم‌های در حال اکران در پردیس سینمایی رازی نشسته‌اند که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل این تعداد چهار برابر شده است.

وی، طرح نیم‌بها شدن بلیت در پردیس رازی را طرح بسیار خوبی به خصوص برای شهروندان مناطق جنوب شهر تهران و قشر کم‌درآمدی که سینما را از سبد خانوار خود حذف کرده‌اند، عنوان کرد.

میرزاخانی افزود: طرح نیم‌بها شدن بلیت موجب شده است که این قشر از جامعه دوباره با سینما آشتی کرده و بتوانند برای تماشای فیلم ها به سینما بیایند.  

پردیس سینمایی رازی از سینماهای زیرمجموعه موسسه تصویر شهر در منطقه ۱۱ شهرداری تهران است که با دارابودن ۲ سالن سینما و با به روزترین سیستم نمایش فیلم میزبان شهروندان تهرانی است و در حال حاضر فیلم‌های مطرب، چشم و گوش بسته، منطقه پرواز ممنوع، بنیامین، تورنادو، ماجرای نیمروز ۲- ردخون در این سینما در حال اکران است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.