به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد علی افشانی شهردار تهران امروز در نخستین نشست خبری خود گفته بود؛ استفاده از امکانات هوایی در مواقع بحرانی بویژه بحث امدادرسانی در موقع زلزله ضرورت دارد.
وی اظهار داشته بود؛ در مواقع ضرور بحث اورژانس هوایی نیز یکی از مهمترین ‌نیازهای شهر تهران است که باید در پایتخت راه اندازی و در زمان لازم از آن استفاده شود.
عصر امروز مدیر پایگاه هوایی اورژانس تهران با انتشار خبری اعلام کرد که 50 نقطه در پایتخت برای فرود بالگرد شناسایی شده اما شهرداری تهران با اورژانس همکاری نمی کند.
به گزارش روابط عمومی اورژانس محمد قادری اظهارداشت: جلسات متعددی در زمینه همکاری برای ایجاد 50 نقطه برای فرود اضطراری بالگرد تشکیل شده اما با توجه به تغییر مدیریت در شهرداری تهران طرح های اورژانس هوایی به تعویق افتاده است.
وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده با شهرداری تهران بوستان ولایت به عنوان پایگاه اورژانس هوایی تعیین شد که بعد از تغییرات در شهرداری تهران عملیاتی شدن این اقدام مهم به تعویق افتاد.
مدیر پایگاه هوایی اورژانس تهران در ادامه به آخرین آمار اورژانس هوایی تهران اشاره و بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 119 سورت پرواز در سطح استان انجام و 138 مصدوم توسط تکنسین های اورژانس به وسیله بالگرد به مراکز درمانی منتقل شده اند.
وی خاطرنشان کرد: تمامی این ماموریت ها توسط یک بالگرد انجام شده که با توجه به کمبود بالگرد در اورژانس هوایی تهران، بزودی یک فروند بالگرد پیشرفته رونمایی می شود.
تهرام/7243/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.