رضا نگهبان امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زمان محدودی برای ثبت نام در این مرحله تعیین نشده است و متقاضیان می توانند با ثبت مدارک و درخواست خود در شهر محل سکونت از این فرصت استفاده کنند.

وی یادآورشد: متقاضیان برای ثبت نام می توانند به آدرس tem.mrud.ir  مراجعه کنند.

نگهبان اظهارداشت: در این دوره نیز پس از پایان ثبت نام و انجام پالایش متقاضیان متناسب با شرایط استفاده از طرح، متقاضیان بر اساس شاخص های افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت ازدواج و ... اولویت بندی و انتخاب خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: متقاضیانی که در مرحله نخست ثبت نام و پیامک احراز شرایط را دریافت کرده اند، در صورتی که در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را اعلام کرده باشند نیز می توانند در این دوره ثبت نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیانی که در خصوص احراز نشدن شرایطشان در مرحله نخست اعتراض داشته اند، در صورتی که دارای شرایط، تشخیص داده شوند، نیازی به ثبت نام مجدد ندارد و فرآیند قبلی برای آنان طی خواهد شد.

نگهبان ادامه داد: مدت زمان بررسی اعتراض ها هنوز از سوی معاونت مسکن وزارت متبوع اعلام نشده است و بلافاصله پس از اعلام، اداره کل راه و شهرسازی  استان به سرعت اقدام به این کار خواهد کرد.

مرحله نخست ثبت نام اقدام ملی مسکن در استان تهران آذر سال جاری آغاز و در همان هفت ساعت نخست ظرفیت 72 هزار نفری پیش بینی شده برای این استان تکمیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.