به گزارش خبرنگار مهر، عبدالعظیم رضایی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تا کنون و بر اساس گزارش مراجع ذیصلاح، هیچ مورد ابتلاء به کرونا در شهرستان مشاهده نشده، از افرادی که به علائم کرونا دچار هستند خواست هر چه سریع‌تر نسبت به خود اظهاری اقدام کنند.

رضایی با تاکید بر اینکه خود اظهاری با مراجعه افراد به مراکز درمانی یا تماس با اورژانس در صورت مواجه شدن با علائمی که توسط کارشناسان امر و از طریق رسانه‌های معتبر پیرامون مبتلایان به کرونا ویروس مشخص شده است، مؤثرترین راه بازیابی سلامت بیماران است گفت: ممکن است این ویروس در برخی از شهروندان وجود داشته باشد که عدم مراجعه به مراکز درمانی ضمن اینکه بروز اشتباه در آمار ارائه شده و کم شدن توانایی مدیریت وضعیت را به دنبال دارد موجب از دست رفتن فرصت طلایی برای بازیابی سلامت بیماران خواهد شد.

وی‌از شهروندان و خانواده افرادی که علائم مشکوک به کرونا ویروس را دارند خواست بدون ترس و دلهره نسبت به برقراری ارتباط با کارشناسان وزارت بهداشت و از راه‌های مشخص شده اقدام کنند تا با راهنمایی‌های انجام گرفته بتوان شرایط فرد مشکوک به بیماری را مشخص و اقدامات لازم را انجام داد.

فرماندار شهرستان پردیس از شهروندان شهرستان خواست از تردد برای انجام خرید شب عید خودداری کرده و خرید خود را به تعویق بیاندازند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هیچ آماری از ابتلاء به کرونا در شهرستان مشاهده نشده افزود: این موضوع نباید موجب بی احتیاطی شهروندان شود زیرا این آمار از اطلاعات مراکز درمانی و اورژانس همینطور بیمارستان‌های مرتبط با بحث کرونا استخراج شده است و اگر فردی در دوره نهفته بیماری باشد یا فرد بیماری به مراکز درمانی مراجعه نکند به طور طبیعی در آمار ارائه شده قرار ندارد و وی و خانواده اش می‌توانند ویروس را انتقال دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1375646
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.