به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ «احمد نجفی» در این باره گفت: بیست و نهم بهمن ماه امسال یک فقره پرونده موبایل قاپی به همراه یک متهم به نام «سامان» ۲۷ ساله برای رسیدگی تخصصی با دستور بازپرس شعبه پانزدهم دادسرای ناحیه ۶ تهران به اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: شاکی خانم جوانی بود که با حضور در اداره هجدهم از روز واقعه به کارآگاهان گفت در خیابان بهشتی در حال تردد و صحبت کردن با موبایلم بودم که ناگهان موتورسواری گوشی گرانقیمتم را قاپید و از محل گریخت.

وی ابراز داشت: شاکی در ادامه گفت، بلافصله با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتم و اقدامات لازم انجام شد و فردای روز سرقت از آنجایی که محل کارم نزدیک محل سرقت بود، بطور ناگهانی سارق را دیدم که با کمک خواستن از شهروندان و حضور به موقع گشت کلانتری متهم دستگیر و موتورسیکلت وی نیز توقیف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در تحقیقات صورت گرفته از سارق منکر هرگونه سرقت از شاکی شد ولی در بررسی موتورسیکلت مورد استفاده سارق ۴ دستگاه گوشی سرقتی که یکی متعلق به مال باخته بود کشف شد.

وی ادامه داد : متهم در نهایت لب به اعتراف گشود و ضمن قبولی سرقت از شاکی اظهار داشت، پس از آزادی از زندان از اوایل خردادماه بصورت تک نفره با پرسه زنی در خیابان های، شریعتی، مطهری، بهشتی، مفتح و ولیعصر (عج)، پس از انتخاب سوژه ها در یک فرصت مناسب گوشی شهروندان را قاپیده و اموال مسروقه را به فردی به نام «هاشم» در محدوده مولوی به نصف قیمت می فروختم و پول حاصله را صرف خرید مواد و خوشگذرانی می کردم.

سرهنگ نجفی در پایان گفت: با اشاره به اینکه ۳۵ نفر از مال باختگان متهم را به عنوان سارق خود شناسایی کرده اند، متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضائی برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.